iconmonstr-file-33 login teamLider price team notepad menu_toggler wcag_switcher compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Ład korporacyjny

1. Statut Statut Spółdzielni.

2. Zarząd

Zarząd IPS-SGB

l.p Imię i nazwisko Funkcja
1. Michał Ołdakowski Prezes Zarządu
2. Ewa Kamińska Wiceprezes Zarządu
3. Agnieszka Janc Wiceprezes Zarządu

3. Rada Nadzorcza

Rada Nadzorcza IPS-SGB

l.p Imię i nazwisko Funkcja
1. Anna Krawczyk Przewodnicząca Rady Nadzorczej
2. Arkadiusz Furtak Zastępca Przewodniczącej Rady Nadzorczej
3. Jacek Baldy Sekretarz Rady
4. Kazimierz Bulkowski Członek Rady
5. Zofia Kałek-Bazyluk Członek Rady
6. Radosław Kędziora Członek Rady
7. Tomasz Klimecki Członek Rady
8. Krzysztof Kwiecień Członek Rady
9. Ryszard Mroziński Członek Rady
10. Grzegorz Piwowar Członek Rady

4. Sprawozdanie, o którym mowa w art. 113 ust. 7 lit. e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013 r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 176, str. 1 z późn. zm.). Sprawozdanie zagregowane za 2023 rok.
5. Oświadczenie Zarządu o stosowaniu Zasad Ładu Korporacyjnego 2023
Uchwała nr 23/05/2024 Rady Nadzorczej Spółdzielczego Systemu Ochrony SGB z dnia 16 maja 2024 roku w sprawie oceny realizacji postanowień Zasad Ładu Korporacyjnego

6. Informacja o zasadach zarządzania konfliktem interesów w Spółdzielczym Systemie Ochrony SGB

W celu przeciwdziałania konfliktom interesów, jak i właściwego zarządzenia nimi, Spółdzielczy System Ochrony SGB wdrożył odpowiednie mechanizmy, odzwierciedlone w Polityce zarządzania konfliktami interesów w Spółdzielczym systemie Ochrony SGB. Polityka w przejrzysty i zrozumiały sposób opisuje zasady zarządzania konfliktami interesów w Spółdzielni. Wskazuje także okoliczności, które powodują lub mogą powodować powstanie tego rodzaju konfliktów. Polityka obowiązuje wszystkich pracowników, bez względu na zajmowane stanowisko i formę zatrudnienia, a także członków Rady Nadzorczej Spółdzielni, którzy są zobowiązani do zgłaszania możliwości wystąpienia potencjalnego lub rzeczywistego konfliktu interesów. Zgodnie z przyjętą przez nas polityką, podejmujemy niezbędne działania, których celem jest identyfikowanie sytuacji faktycznych lub potencjalnych, które stanowią lub mogą stanowić konflikt interesów oraz zapobieganie konfliktom interesów, w tym istotnym konfliktom interesów i konfliktom, które mogłyby powstać z powodu transakcji zawieranych przez Spółdzielnię z Uczestnikami. Przyjęta przez nas polityka ma też na celu budowę świadomości w Spółdzielni w zakresie należytego postępowania w przypadku faktycznego lub potencjalnego konfliktu interesów. Istotne zmiany zasad postępowania Spółdzielni w przypadku powstania konfliktu interesów, przekazujemy poprzez stronę internetową Spółdzielni z zastrzeżeniem, że publicznemu ujawnieniu nie podlegają informacje objęte ochroną, tj. stanowiące dane osobowe, tajemnicę bankową lub tajemnicę przedsiębiorstwa.

Zapoznaj się z treścią: Polityka zarządzania konfliktem interesów